Tuesday, August 09, 2005

Nå er det over. Dette var min siste treningsøkt før NM. Flere alléer og en del putting. Det føles bra. Jeg tar fri imorgen og torsdag, det trengs.

Hvis jeg ikke spiller bra til helgen skyldes det ikke mangel på trening. Siden jeg bestemte meg for å stille har jeg trent hardt både fysisk og teknisk. Jeg er skadefri. Bare sliten i ryggen, men det hemmer meg ikke. Jeg kommer ikke til å si det andre pleier: "ikke trent noe...". Jeg er et produkt av mitt treningsiver. Jeg har nok det nødvendige talentet, ikke mer. Resten er jobb.

Mitt mål for turneringen er finaleplass. Det er mange gode spillere som kan komme dit: Espen, Øystein, Frank, Svatle, Torleiv, Roy Ove, Langemyr. I tillegg kan det dukke opp lokale overraskelser, Tønsberg-folk eller amerikanere som Greg og Ed Brown. Men for all del, jeg er god nok til å vinne. Og jeg kommer til å forsøke 100%.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home