Tuesday, August 02, 2005

Halvveis god dag på kontoret. Endte på -6, burde gått på -8. Helt OK spill, det strekker ikke helt til bare. Det er bare å jobbe videre de siste dagene før NM.

Jeg prøvde å lære etter mandag og tok på meg Sharks. Skle på #6, men uten store følger. Prøvde ikke å eksperimentere og gjennomførte det. Skulle være modig på puttene og klarte det utenom på #10 og #11, noe som kostet meg to kast.

Ellers var runden merkelig. Ingen av delene i spillet satt samtidig. Enten satt puttene eller drivene. det ga meg følelsen av at jeg gikk svakt og egentlig kun "reddet" birdier innimellom. Ved nærmere ettersyn viser det seg at det er "innspillene" (Buzz-drivene) som sviktet. Små-misset på fem av åtte, og klarte å redde birdier på to av dem. Små marginer. Ellers hadde jeg tre gode og to svake. TL drivene var plettfrie. Godt det. Min magefølelse stemmer bra. Jeg hadde en svak runde på seks under par. Hvis man ser saken slik, så ser dette fortsatt bra ut.

Gledelig var det også at Espen vant, ikke fordi han slår meg, men fordi han tydeligvis er frisk og rask. Jeg hørte nemlig at han var skadet i fingeren og hadde vondt i ryggen. Jeg er rett og slett lei av høre unnskyldninger når det går dårlig. Enkelte var "ikke motivert nok" når de spilte i Norge for eksempel. Et skoleeksempel på hvordan man fornærmer sine motstandere. Jeg ønsker at alle er på topp når starten går. Enkelt.
Helt ok å bli slått også, trenger det som motivasjon før neste helg...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home