Monday, August 01, 2005

Møtte tildels veggen i dag. Det måtte skje, ma kan ikke holde seg oppe i det uendelige, men det tar litt på. Varmet opp før mandagsgolfen som vanlig. Kom i pulje med Sturla og Torleiv,med Magnus og Eirik som etterslengere.

Selve runden ble preget av små (ingen alvorlige) feil. For å illustrere det hele misset jeg på 6 av syv driver og på 3 av fem innspill. Puttene var bedre, men ikke mer enn godkjent. Det er nok to hovedårsaker til dette:
- Det ene er at det var glatt på bakken. Jeg hadde inndørs nike'ene på meg og var redd for å skli hele tiden (etter at jeg gjorde det i oppvarmingen). Dette gjorde at jeg var reservert i kastene og ikke gjennomførte bevegelsene 100%. Det ble rett og slett litt fegt.
- Det andre er at Eirik var med og spøkte konstant. Jeg lot meg rive med og mistet "edge'n" fullstendig. Dette har jeg ikke råd til. Jeg MÅ abstraere meg. Jeg unngikk bogey'r og karret meg inn til -3 på runden. Jeg vet ikke om det er nok til seier, men det spiller ingen rolle. Det viktige i dag er at jeg har lært/fått bekreftet et par viktige ting: må være innesluttet og må ta med meg Sharks...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home