Sunday, July 17, 2005

Onsdag og torsdag ble det kasting på Blindern. Mer av det samme. Terping på vinkler og timing. Har problemer med driverne når det blåser fra høyre. Jeg er litt usikker på hva det skyldes, men det kan være ryggen også. Det virker som jeg har problemer med å presse vinkelen gjennom når korsryggen blir sliten.

Fredag var det mye regn og jeg valgte å stå over. Det ble med den sedvanlige sykkel-økten. Jeg har nå passert 2.700 km siden januar og 3.500 km siden oktober. Den fysiske formen skal det ikke være noe problem.

Lørdag og idag ble det kun driving-range trening. Det virker som om puttene kan bli bra igjen. Jeg har endret tilbake til veldig "mandig" teknikk igjen. Går mer rettpå fra høyre til venstre og med litt ilagt dump. Vi får se om det fører til noe godt. Ellers går det midt på treet igjen. Når er det nærmest 100% bestemt at jeg blir med på NM og jge har begynt å se etter hotell for hele familien.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home