Wednesday, June 29, 2005

Reduksjonen i utvalget av disker ser ut til å hjelpe litt på. Nå trener jeg kun med TL, Crush og Flash til driverne. TL og Crush er ganske like for min arm (Crush knekker litt mer i starten men hyzer mer på slutten) og Flash blir mer en spesial-disk i medvind (da svever den lenger og kommer til sin rett).
Når det gjelder innspillene har jeg kuttet ut QMS som har blitt litt for unstable for meg. Dette kan skyldes fjorårets styrketrening. Ikke vet jeg, men den har gått veldig mye høyre og gjort meg usikker. Den er nå erstattet med Buzz som er en disk jeg blir mer og mer glad i for hver dag som går. Den svever lenger en MRVen og holder svingene bedre. For min arm er den litt dårligere i motvind, men det for være så. Ellers kaster jeg fortsatt MRV. Nå føles innspillene mer solide. To disker som er ganske like og har samme plast (candy) gjør svingningene mindre.
Når det gjelder putte-avdelingen har jeg tatt i bruk vanlig APX (ikke swirl). Den tåler utvilsomt mer vind. Selve puttebevegelsen er under design enda. Har tatt tilbake den gamle hyzer svingen med mer dump. Ikke lett. Det positive er at de store missene ikke kommer så ofte. Det er ikke så verst bare det :-)

Selve treningen i dag gikk ok. Man kan ikke klage når det er varmt, solfylt og vindstille.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home