Sunday, July 10, 2005

Trening, brukbart mye trening for tiden. Jeg har fått sansen for kastingen og merker jeg er sulten igjen. Trosdag ble det kasting på Blindern. Fredag ble det kasting og to runder på Frogner. Gikk på 21 begge ganger. Ikke perfekt med ganske bra. Hadde en god følelse. Kvelden ble avsluttet med en familie pic-nic. Cecilie, Benjamin og meg, spiste sushi i skyggen. Veldig koselig.
Lørdag og søndag ble det Blindern igjen. Ikke samme god følelse over kastingen. Har litt problemer med driver/innspill når det blåser fra høyre. Med min teknikk er vinkelen veldig følsom, lett å vinkle for mye og enten "floate" venstre eller dropper plutselig og blir kort. Trenger nok å finpusse vinklene.
Fra nå av skal jeg trappe opp golfingen med folk. Trenger å få inn følelsen av press igjen. Jeg kommer nok til å oppsøke tirsdagsgolfen siden det er flest folk der, virker det som. Vi får se.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home