Tuesday, July 12, 2005

I går ble det mandagsgolf. Dette i tråd med mitt mål om å skaffe meg "turneringslignende" erfaring før NM. Det var rett og slett ufattelig varmt, men det har aldri plaget meg noe særlig. Igjen var det nye fjes på banen, morsomt å se. Enkelte hjemvendte EM-farere var det også. Ganske interessant å se folk som kommer tilbake full av selvtillit etter en slik tur. Mindre gøy å se at de driter i takt og tone (ikke akkurat en bombe i dette miljøet som forguder uhøflighet og lavmål generelt) og holder på med prøvekast og doble putter i hytt og pinne. Jeg måtte ta meg sammen for å ikke komme med et kommentar, men valgte heller se på det som trening i å overse verden rundt seg. Det gikk bra.
Selve spillet gikk ganske OK. Jeg hadde et fire/fem feil i løpet av de to rundene. Jeg kom i mål på hhv. -5 og -6 og satte dermed banerekord to ganger på rad. Kan ikke klage. Det virker som om spillet begynner å komme på plass, selv om banen ikke kan regnes som målestokk (den er nok litt for enkel). Uansett er det gøy å se at trening betaler seg. Neste trinn i utviklingen blir tirsdagsgolfen imorgen, vi får se hva som skjer da.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home