Sunday, June 26, 2005

Ingen videre start på dette nei. Fredag ble det ikke trening allikevel. Valgte isteden å være sammen med Cec og Benjamin. Først på flamenco trening og så kos resten av kvelden. Ikke mye disiplin her i gården, nei. Menmen, livet er slik akkurat nå.

Lørdag var det Tønsberg Open. Første gangen jeg ikke er med. Rart. Det blir tur i byen, gay-parade og vogn-trilling. Jeg klarer allikevel å presse inn noe kasting på Blindern. Presisjonsdriver, innspill og fattig-putt (på trafikkskilt). Det blåser en del og det føles ikke helt 100%. Mye å jobbe med. Har hentet to nye BUZZ og for meg er de gull.

Søndag klarer jeg å motivere meg til en morgen økt på Blindern. Deilig vær. Stort sett det samme, basic-kasting. Pirking på vinkler og timing.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home