Thursday, July 21, 2005

Ikke lett å motivere seg i dag, men jeg klarte til slutt å karre meg opp til Ekeberg for en økt. Jeg skal gjennomføre min plan med økning av trening i trange forhold. Jeg kjører ulike kast (rett, hyze og unhyzer) på hull #6, #7 og #8. Driver på #6 og #7, innspill på #7 og #8. Putter på alle. Det regner lett, men det er deilig å kaste allikevel. Merker at jeg har trent mye i det siste. Ryggen verker og føles sliten. Nå har det gått snart fire uker og det er litt over to igjen til NM. Jeg klarer dette. Om ikke noe annet har jeg trent helhjertet mot turneringen.

Min gode venn Torleiv går sammen med Sturla. Mannen trener MYE. Morsomt å se. Hvis ikke Thomas stiller i pargolf kunne det ha vært gøy å spille med Torleiv, vi kunne ha blitt et interessant outsider par. Vi får se hva som skjer, en morsom tanke. Vi har tross alt vunnet pargolf NM sammen for "hundre" år siden. Ved nærmere ettersyn viser det seg at turneringen går 3/9 og da er jeg allerede i Spania med Cecilie og Benjamin. Synd men helt OK.

Jeg er litt spent på om all min kondisjonstrening vil betale seg i Eydehavn. Jeg husker det var tungt ifjor...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home